
Oferujemy Państwu komfortowe pokoje 1, 2, 3, 4 i 5 osobowe z łazienkami, TV, wi-fi, klimatyzacją /pokoje 2-os./ w atrakcyjnych cenach oraz bezpłatny parking.
informacja oraz rezerwacja:
UWAGA, minimalny czas pobytu wynosi 2 doby hotelowe
Cennik pokoi - w cenie noclegu śniadanie |
pokój 1 osobowy |
260 zł / za dobę |
pokój 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze-nie ma możliwości połączenia) klimatyzacja
|
340 zł / za dobę |
pokój 3 osobowy (1 łóżko podwójne + 1 pojedyncze) |
400 zł / za dobę |
pokój 4 osobowy (1 łóżko podwójne + 2 pojedyncze) |
480 zł / za dobę |
apartament 5 osobowy (1 łóżko podwójne +2 sofy rozkładane) klimatyzacja |
630 zł/ za dobę |
opłaty dodatkowe |
|
+ dostawka |
90 zł / za dobę |
+ łóżeczko dziecięce |
50 zł / za dobę |
Doba hotelowa - od godz. 16:00 (dzień przyjazdu) - do godz. 12:00 (dzień wyjazdu).
Do obiektu nie wpuszczamy zwierząt oraz obowiązuje zakaz palenia tytoniu i papierosów elektronicznych.
Opłata za zgubienie klucza 100 zł.
SEZON ZIMOWY
karnet VIP bez limitu wyjazdów/cena za 1 dobę hotelową (16:00-12:00)
UWAGA: z karnetu VIP może korzystać wyłącznie jedna osoba
|
90 zł / 1 doba hotelowa
|
wypożyczalnia (narty lub snowboard, buty, kijki, kask/ cena za 1 dobę hotelową 16:00-12:00) |
60 zł /1 doba hotelowa
|
UWAGA: W przypadku zgubienia karnetu VIP proszę o jak najszybsze zgłoszenie utraty w kasie Nart-Sport oraz telefoniczny kontakt z numerem +48 502 168 054 (opłata tylko za kaucję 15 zł), w przypadku nie zgłoszenia tego faktu opłata za zagubiony karnet VIP wynosi 250 zł.
Nasi Goście mają możliwość aktywnie wypoczywać w narciarskich klimatach, zapinając narty czy deskę tuż obok pensjonatu, a wieczorami obserwować przygotowywanie stoku przez ratraki, co wbrew pozorom jest bardzo interesujące dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Nasze dwa obiekty znajdują się bezpośrednio przy stoku, posiadamy własną wypożyczalnie i serwis sprzętu zimowego.
W jednym z obiektów znajduje się Bar-Pizzeria z wyśmienitą kuchnią (śniadania, obiady, kolacje) czynny w godz. 10:00 – 21:00.
Warunki rezerwacji i anulacji
- I -
REZERWACJA
- Rezerwacji można dokonać:
- osobiście - na miejscu.
- poprzez telefoniczne zamówienie pobytu potwierdzone wiadomością sms.
- w formie elektronicznej przez wiadomość e-mail.
Do dokonania rezerwacji niezbędne są dane Gościa: imię, nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji.
- Po dokonaniu rezerwacji prześlemy pisemne potwierdzenie - na wskazany adres e-mail lub w wiadomości sms.
- Warunkiem koniecznym do dokonania rezerwacji jest uiszczenie zaliczki w wysokości 40% całkowitej kwoty pobytu (2 dni przed przyjazdem zaliczka nie jest wymagana).
- W sytuacjach losowych, za zgodą właściciela, możliwa jest zmiana terminu.
- Zaliczka powinna być wpłacona przelewem bankowym w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji: Kazimierz Antoń - Wyciągi Narciarskie, BS konto nr 78 8733 0009 0000 2990 3000 0010 (w tytule proszę podać: imię, nazwisko oraz termin przyjazdu).
- Pozostała kwota jest płatna przy zakwaterowaniu (karta / gotówka).
- W przypadku braku wpłaty w określonym terminie rezerwacja zostanie anulowana.
- II -
ANULOWANIE REZERWACJI
- Do 14 dni przed datą pobytu, całość zaliczki jest zwracana w 100%.
- Od 14 do 4 dni przed datą pobytu - umożliwiamy zmianę terminu pobytu nawet do roku od momentu zgłoszenia sytuacji wyjątkowej z zachowaniem pełnej kwoty zaliczki /termin do uzgodnienia/.
- Jeżeli nie zostaniemy poinformowani do 3 dni przed datą pobytu, kwota wpłacona na poczet pobytu - nie zostaje zwracana.
Często zadawane pytania:
- Czy w pokojach jest internet ?
Tak, w pensjonacie funkcjonuje bezpłatna sieć Wi-fi dla naszych gości. Dane do zalogowania można uzyskać od obsługi.
- Czy można na miejscu wypożyczyć rowery ?
Tak, rowery można wypożyczyć bezpłatnie (ilość jest ograniczona).
- Czy w łazienkach są ręczniki ?
Tak, oczywiście. W łazience poza ręcznikami jest też mydło toaletowe i papier toaletowy, natomiast nie ma kosmetyków "osobistych".
- Czy w pokojach jest czajnik ?
Nie, czajnik jest w pokoju socjalnym dostępnym dla naszych gości. Będąc przy tym pytaniu informujemy, że w pokojach nie ma aneksu kuchennego jak i innych "sprzętów kuchennych".
- Czy możemy przyjechać z psem / kotem ?
Niestety zwierząt nie akceptujemy.
- Czy mamy dodatkowe łóżeczka dla małych dzieci ?
Tak, łóżeczka dziecięce są dostępne (do wyczerpania zapasów).